Blog

Inbound marketing

Inbound marketing

Inbound marketing is een term die je steeds vaker hoort. Maar wat is het precies? En wat zijn de voordelen van inbound marketing? Inbound marketing wordt de laatste jaren steeds vaker gebruikt in de context van zogenaamde pull marketing. Het is een marketing vorm om...

Lees meer
6 tips voor een blog titel die gelezen wordt

6 tips voor een blog titel die gelezen wordt

Als je eenmaal een bezoeker op je website hebt, wil je graag dat de bezoeker jouw content gaat lezen. Een goede titel zorgt er voor dat de bezoeker verleid wordt om door te klikken naar het artikel. Maar wist je dat gemiddeld 8 van de 10 bezoekers de titel leest maar...

Lees meer
Wat is de beste tijd om een mailing te versturen?

Wat is de beste tijd om een mailing te versturen?

Wat is het beste tijdstip om je mailing te versturen? Eén van de marktleiders op het gebied van autoresponders, Getresponse heeft naar aanleiding van een analyse van meer dan 21 miljoen emailcampagnes een mooi infographic gemaakt. Doe er je voordeel mee bij het...

Lees meer
Marketing tips voor ondernemers

Marketing tips voor ondernemers

Veel ondernemers dromen van een mooi, bloeiend bedrijf. Ze investeren veel geld en tijd in een mooi product maar vergeten om hun bedrijf te promoten. Ze vragen zich waarom hun bedrijf niet loopt. Eén van de belangrijkste redenen waar bedrijven niet succesvol worden,...

Lees meer
Aan de slag met Google Analytics

Aan de slag met Google Analytics

Google Analytics is een gratis rapportage tool waarmee je je website statistieken kunt monitoren. Je kunt bijvoorbeeld bekijken hoeveel bezoekers er op je website komen, waar de bezoekers vandaan komen en welke pagina's het beste bezocht worden. Hoe begin je met...

Lees meer
Waarom je Google Analytics moet gebruiken

Waarom je Google Analytics moet gebruiken

Weten hoe je bezoekers zich op je website gedragen is cruciale informatie voor jouw succes. Je kunt hier het beste achterkomen door je website statistieken te bekijken. En de beste (gratis) keuze om jouw website statistieken te bekijken is Google Analytics. Wat is de...

Lees meer
Waarom je emailmarketing moet gebruiken

Waarom je emailmarketing moet gebruiken

Emailmarketing? Waarom gebruik je dit nog steeds, er is toch Social Media? Een veel gehoorde misvatting bij ondernemers. Veel ondernemers denken dat met de komst van Social Media, emailmarketing niet interessant meer is. Email is immers oud en uit. Een grote...

Lees meer
Gastbloggen voor SEO, niet doen!

Gastbloggen voor SEO, niet doen!

Matt Cutts, Google's bekendste spam vechter, is het zat! Al langer hielden ze bij Google de ontwikkelingen met betrekking tot gastbloggen in de gaten maar na een mailtje dat hij kreeg, is het genoeg! Gastbloggen voor SEO doeleinden zal niet meer gaan werken. Op zijn...

Lees meer
SEO teksten schrijven (deel 2)

SEO teksten schrijven (deel 2)

Dit is het tweede deel over SEO teksten schrijven. In het eerste deel kon je lezen waarom SEO teksten belangrijk zijn voor jouw onderneming en welke voorbereidende werkzaamheden je uit moet voeren. In dit tweede deel neem ik je mee naar de wondere wereld van pagina...

Lees meer
Seo teksten schrijven

Seo teksten schrijven

SEO teksten schrijven, is dit moeilijk en waarom wil je dit eigenlijk? Lees in dit artikel tips voor jouw SEO teksten en zie wat een goede opzet voor jouw website en uiteindelijk voor je bedrijf kan betekenen. Wat wordt er onder SEO teksten verstaan? SEO teksten zijn...

Lees meer
De online trends van 2014

De online trends van 2014

De vele veranderingen bij Google in het afgelopen jaar zorgden er voor dat het belang van waardevolle content nog groter geworden is. Content marketing en aandacht voor je bezoekers die via een ander device dan een lap- of dektop (smartphone en tablet) op je website...

Lees meer
De belangrijkste Google wijzigingen in 2013

De belangrijkste Google wijzigingen in 2013

2013 was een roerig jaar voor de SEO specialisten. Vooral voor hen die zich met de duistere kant van SEO bezighouden bleek 2013 een jaar te zijn waren er veel dingen niet meer werkten als voorheen. Een overzicht van de belangrijkste wijzigingen door Google in 2013....

Lees meer
Website hoger in Google? Dat kun je zelf!

Website hoger in Google? Dat kun je zelf!

Je website hoger in Google betekent meer bezoekers, meer relevante bezoekers betekent (vaak) meer klanten. Websites op pagina 1 en helemaal de top 3 posities, krijgen de meeste bezoekers. Dit zal voor de meeste ondernemers wel bekend zijn. De cijfers verschillen per...

Lees meer
Website aanmelden bij Google, is dit nodig?

Website aanmelden bij Google, is dit nodig?

Google heeft een speciale pagina waar je je website kunt aanmelden. Dit kan via deze link. Op de pagina kun je de url van je website opgeven en een omschrijving toevoegen. Volgens de beschrijving op de pagina zegt Google dat ze niet alle sites aan de index toevoegen...

Lees meer

Deel dit artikel

Deel dit artikel met jouw vrienden!